اخبار و اطلاعات جدید تکنولوژی و رایانه

شما می توانید جدیدترین اخبار و اطلاعات تکنولوژی را در این وبلاگ بیابید

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اخبار و اطلاعات جدید تکنولوژی و رایانه خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

بیش از یک‌ میلیون نفر در جهان، قربانیِ حوادث طبیعیِ ۵ سال گذشته


سازمان هواشناسی جهانی ، که ده ها سال است داده های اقلیم را رصد می کند ، می گوید تغییرات آب و هوایی ، هم با افزایش بلایای طبیعی و هم بر اقتصاد ، تأثیر مخربی بر زندگی انسان دارد. طبق تجزیه و تحلیل سازمان جهانی هواشناسی (WMO) ، در پنج سال گذشته بیش از …

بیش از یک‌ میلیون نفر در جهان، قربانیِ حوادث طبیعیِ ۵ سال گذشته https://maanews.ir/بیش-از-یک‌-میلیون-نفر-در-جهان،-قربانیِ/ اخبار ما Sat, 24 Jul 2021 13:14:30 0000 رویدادها https://maanews.ir/بیش-از-یک‌-میلیون-نفر-در-جهان،-قربانیِ/ سازمان هواشناسی جهانی ، که ده ها سال است داده های اقلیم را رصد می کند ، می گوید تغییرات آب و هوایی ، هم با افزایش بلایای طبیعی و هم بر اقتصاد ، تأثیر مخربی بر زندگی انسان دارد. طبق تجزیه و تحلیل سازمان جهانی هواشناسی (WMO) ، در پنج سال گذشته بیش از …

سازمان هواشناسی جهانی ، که ده ها سال است داده های اقلیم را رصد می کند ، می گوید تغییرات آب و هوایی ، هم با افزایش بلایای طبیعی و هم بر اقتصاد ، تأثیر مخربی بر زندگی انسان دارد.

طبق تجزیه و تحلیل سازمان جهانی هواشناسی (WMO) ، در پنج سال گذشته بیش از یک میلیون نفر در اثر خشکسالی ، طوفان ، سیل و گرمای شدید جان خود را از دست داده اند.

طبق اعلام سازمان ملل در ژنو ، از سال 1970 تا 2019 ، 650،000 نفر بر اثر خشکسالی جان خود را از دست داده اند.

نزدیک به 580،000 نفر نیز در این طوفان کشته شدند. علاوه بر این ، سیل تقریبا 59000 کودک ، زن و مرد جان خود را از دست داد.

همچنین گرما باعث کشته شدن 56000 نفر دیگر شد.

بر اساس این مطالعه ، طوفان و سیل بیشترین خسارت را در اثر بلایای طبیعی وارد کرده و به ترتیب 440 و 100 میلیارد یورو خسارت وارد کرده اند.

بر این اساس ، مضرترین بلایای طبیعی در اروپا در 50 سال گذشته ، طغیان رودخانه های آلمان در سال 2002 و به ویژه طغیان رودخانه البه است.

پتری تالاس ، دبیرکل سازمان جهانی هواشناسی (WMO) گفت: “از مدت ها قبل شناخته شده است که تغییرات آب و هوایی تأثیر فزاینده ای در بلایای طبیعی دارد.”

وی افزود: همانطور که در جریان سیل اخیر در آلمان و سایر کشورهای اروپایی مشاهده کردیم ، باران شدیدتر افزایش یافته و این حوادث نشان داده است که هیچ منطقه ای از کره زمین از این بلایا در امان نیست.

در همین زمان ، تغییرات آب و هوایی مقصر موج گرمای اخیر در آمریکای شمالی است.

به گزارش دویچه وله ، تالس گفت: “از این پس ، باران های شدید افزایش می یابد. این به این دلیل است که پدیده” گرم شدن “باعث گرم شدن هوای اطراف زمین و افزایش رطوبت آن می شود ، به این معنی که باران بیشتری در هنگام طوفان می بارد و احتمال افزایش سیلاب

انتهای پیام


[ بازدید : 668 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 4 مرداد 1400 ] [ 11:18 ] [ Songbird Garden ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]