اخبار و اطلاعات جدید تکنولوژی و رایانه

شما می توانید جدیدترین اخبار و اطلاعات تکنولوژی را در این وبلاگ بیابید

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اخبار و اطلاعات جدید تکنولوژی و رایانه خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

صدور مجوز حضور بانوان در ورزشگاه نیازمند تصمیم دقیق مسئولان است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از مرکز رسانه ای قوه قضائیه ، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در دیدار با رئیس دادگستری ، یکی از ماموریت های اصلی این وزارتخانه را مدیریت امور جوانان و پیگیری خواسته ها و خواسته های این گروه جوانان در وزارت ورزش و جوانان ، برخی از …

منبع: سایت اسپرت نیوز
صدور مجوز حضور بانوان در ورزشگاه نیازمند تصمیم دقیق مسئولان است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

صدور مجوز حضور بانوان در ورزشگاه نیازمند تصمیم دقیق مسئولان است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://sports-news.ir/صدور-مجوز-حضور-بانوان-در-ورزشگاه-نیازم/ Sun, 17 Oct 2021 10:55:35 0000 ورزشی https://sports-news.ir/صدور-مجوز-حضور-بانوان-در-ورزشگاه-نیازم/

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از مرکز رسانه ای قوه قضائیه ، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در دیدار با رئیس دادگستری ، یکی از ماموریت های اصلی این وزارتخانه را مدیریت امور جوانان و پیگیری خواسته ها و خواسته های این گروه جوانان در وزارت ورزش و جوانان ، برخی از …

منبع: سایت اسپرت نیوز
صدور مجوز حضور بانوان در ورزشگاه نیازمند تصمیم دقیق مسئولان است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از مرکز رسانه ای قوه قضائیه ، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در دیدار با رئیس دادگستری ، یکی از ماموریت های اصلی این وزارتخانه را مدیریت امور جوانان و پیگیری خواسته ها و خواسته های این گروه جوانان در وزارت ورزش و جوانان ، برخی از وظایفی که تاکنون در زمینه مسائل جوانان انجام شده است در وضعیت نامعلوم مورد بررسی قرار می گیرد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه برای بسیاری از کشورهای جهان تنها ابعاد مسابقات قهرمانی ورزشی مهم است ، گفت: رویکرد جمهوری اسلامی ایران در ورزش “آموزشی” ، “عمومی” ، “قهرمانی” و “حرفه ای” است. ”.

سجادی با اشاره به اهمیت ورزش های همگانی در سیاست وزارت ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که این حوزه به گونه ای برنامه ریزی شود که افراد بتوانند در طول زندگی خود از ارائه فعالیت های ورزشی لذت ببرند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به مسابقات قهرمانی ورزشی که مربوط به ایجاد افتخار در مردم و ایجاد غرور است ، گفت: وقتی ورزشکاران ملی کشورمان به سکوی افتخار برسند و پرچم جمهوری اسلامی ایران در سایت مسابقه این باعث تقویت غرور هموطنان ما می شود.

وی با اشاره به تشکیلات و فعالیت 51 فدراسیون ورزشی قهرمانی و بیش از 100 انجمن ورزشی در کشورمان گفت: وزارت ورزش و جوانان تلاش می کند مشکلات ورزشکاران کشورمان را در اجرای رویکرد خود مد نظر قرار دهد.

سجادی همچنین گفت: ورزش جمهوری اسلامی ایران در سه زمینه به سطح حرفه ای رسیده است و قصد دارد به زودی در فوتبال به سطح حرفه ای برسد.

وی با اشاره به تعداد زنان علاقمند به ورزش در کشورمان گفت: موضوع مجوز حضور زنان در ورزشگاه ها یکی از مسائلی است که باید توسط مسئولان تصمیم گیری شود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین اظهار داشت که ورزش زنان نیاز به آزادی ، استقلال دارد و نیازی به ورزش مردان برای رشد و توسعه ندارد.

بنیامین شکوه فر ، معاون وزیر ورزش و جوانان ، قانونگذاری ، پارلمان و استانها نیز با بیان اینکه فعالیتهای کلی این وزارتخانه “در جهت منافع عمومی” است ، اظهار داشت: فراوانی و عدم تخصص قوه قضائیه برای رسیدگی به پرونده های این وزارتخانه از جمله مشکلاتی بود که وزارت ورزش و جوانان با آن روبرو بودند.

معاون امور حقوقی ، پارلمانی و ولایتی وزارت ورزش و جوانان نیز از رئیس قوه قضاییه خواست تا آنجا که ممکن است یک شعبه خاص و همچنین یک سالن حل اختلاف ویژه برای رسیدگی به پرونده های ورزشی ایجاد کند.

شکوه فر همچنین از تغییر کاربری زمین ورزشی توسط برخی افراد و نهادها انتقاد کرد و گفت: در طرح جامع شهر و شهر ، مکان های خاصی به عنوان زمین با کاربری ورزشی اختصاص داده شده است اما متأسفانه در حین اجرای طرح ، این کاربری تغییر می کند. انجام شده.

وی ابراز امیدواری کرد که شرایطی فراهم شود تا سازمانها و انجمنهای ورزشی بتوانند از ماده 566 قانون آیین دادرسی کیفری برای بیان آزادانه جرایم در موارد تغییر کاربری زمین ورزشی استفاده کنند.

معاون وزیر ورزش و جوانان ، مجلس و استان در ادامه خواستار ایجاد دادگاه های داوری و داوران در زمینه ورزش در کشور ما شد و گفت: “اگر این قابلیت با همکاری قوه قضائیه ایجاد شود ، بسیاری از ورزشها شکایات مربوطه به دستگاه قضایی نمی رود.

شکوه فر با اشاره به آسیب ها و صدماتی که ورزشکاران در ورزش های داخلی و بین المللی متحمل شده اند ، درخواست کرد چنین آسیب هایی به متخصصان ورزش ارجاع داده شود.

وی همچنین به تصمیمات کمیته ها و کمیسیون های انضباطی برای بررسی تخلفات فدراسیون دوومیدانی اشاره کرد و از قوه قضائیه خواست تا تصمیمات قبلی صادره از سوی فدراسیون های دو و میدانی را در بررسی این موارد بررسی کند.

شکوه فر با اشاره به علاقه عمومی به اقدامات وزارت ورزش و جوانان در سراسر کشور ، خواستار کاهش هزینه دادرسی این وزارتخانه در دادگاه شد.

معاون وزیر ورزش و جوانان که قانون ، مجلس و استان وی نیز به لغو انتخاب فدراسیون های ورزشی توسط دیوان عدالت اداری اشاره کرده و عنوان کرده است که انتخاب دو انجمن ورزشی توسط این دادگاه لغو شده است. به

دعوت رئیس قوه قضائیه برای حضور در فدراسیون کشتی

در ادامه این مراسم ، علیرضا دبیر ، رئیس فدراسیون کشتی ، در سخنانی با بیان اینکه این اولین باری است که جامعه ورزش ملی با رئیس قوه قضائیه ملاقات کرده و مشکلات و مسائل آنها را با وی در میان گذاشت ، ابراز امیدواری کرد که این دیدار صمیمی سالی یکبار تکرار شود. جامعه ورزش می تواند مشکلات و مسائل خود را مستقیماً با رئیس قوه قضائیه در میان بگذارد.

وی با اشاره به اینکه کشتی یک ورزش وارداتی به کشور است ، گفت: کشتی یک مزیت رقابتی جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با سایر کشورها است و باید نمایش ویژه ای از سوی مسئولان برای این ورزش وجود داشته باشد.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به تشکر مقام معظم رهبری از ورزشکاران و قهرمانان ایران یادآور شد: و احساس خستگی را از بدن همه ما برطرف کنید.

دبیر همچنین از رئیس قوه قضائیه برای حضور در فدراسیون کشتی دعوت کرد تا از مسائل و مشکلات این فدراسیون و کشتی گیران کشورمان مطلع شود.

در ادامه مراسم ، طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته با بیان اینکه کاراته یکی از ورزشهای پرطرفدار در ایران است ، هم در دسته مردان و هم در زنان ، گفت: کاراته تنها ورزشی است که در کشور ما بیش از 30 کارآموز دارد. جهان.

جواد فروغی دارنده مدال طلای المپیک توکیو در تیراندازی با تپانچه بادی با اشاره به استقبال مثبت مسلمانان ایرانی از این مدال گفت: خوشبختانه در موقعیتی هستیم که می توانیم لبخند را بر لبان عزیزانمان بنشانیم.

وی یکی از دلایل اصلی موفقیت کشورمان در تیراندازی در المپیک توکیو را استفاده از کارآموزان داخلی دانست و گفت: افتخار کسب شده در المپیک توکیو به دلیل استفاده از کارآموزان توانمند و آگاه ایرانی است.

محمدرضا گرایی ، دارنده مدال طلای مدال طلا گفت: “دیدار خوب قاضی ارشد با ورزشکاران و قهرمان ، که برای اولین بار شاهد آن بودیم ، نشان از جدیت رئیس قوه قضائیه در پیگیری مشکلات و مشکلات ورزشکاران دارد.” المپیک توکیو و مسابقات جهانی کشتی آزاد اسلو.

سارا جوانمردی ، دارنده مدال طلا در بازیهای پارالمپیک توکیو در زمینه تیراندازی با تپانچه بادی گفت: “متأسفانه در کشور ما هیچ قانونی برای محافظت از ورزشکاران وجود ندارد.” اگر مجازات یا کمربند قهرمانی آنها به سرقت برود ، هیچ قانونی برای محافظت از ورزشکار وجود ندارد و ما حتی یک متخصص در بین متخصصان رسمی نداریم که بتواند ارزش واقعی شی گم شده را بیان کند.

زهرا نعمتی ، دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو در تیراندازی با کمان ، خواستار تسهیلات شهری مناسب برای ورزشکاران پارالمپیک و سایر افراد دارای معلولیت در کشور شد و گفت: “متأسفانه در بسیاری از شعب قوه قضائیه ، دسترسی کافی برای افراد دارای معلولیت وجود ندارد. و ما ، جامعه معلولان ، نیازمند توجه ویژه هستیم. ”ما وظیفه داریم این مشکل را حل کنیم.

دارنده مدال نقره المپیک توکیو در وزنه برداری داوودی همچنین اشتغال و مسکن را دو مشکل و مشکل جدی ورزشکاران عنوان کرد و گفت: در صورت حل این مشکلات ، ورزشکاران قطعاً ورزش خود را با آرامش انجام می دهند و باعث افتخار کشور ما می شوند.

منبع: سایت اسپرت نیوز
صدور مجوز حضور بانوان در ورزشگاه نیازمند تصمیم دقیق مسئولان است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان


[ بازدید : 170 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 25 مهر 1400 ] [ 18:07 ] [ Songbird Garden ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]