اخبار و اطلاعات جدید تکنولوژی و رایانه

شما می توانید جدیدترین اخبار و اطلاعات تکنولوژی را در این وبلاگ بیابید

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اخبار و اطلاعات جدید تکنولوژی و رایانه خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

تلویزیون 55 اینچ کیولد سامسونگ Q70a


Extra motion باعث کاهش هاله و تاری موجود رد صحنه های سریع بازی می شود. شما حتی می توانید در تاریک ترین صحنه ها؛ دید واضحی داشته باشید و صداهایی که با بهترین وجه با صحنه های بازی همگام شده اند را دریافت کنید. حتی فناوری AMD FreeSync به کاهش تاخیر و پرش تصویر کمک می کند تا بتوانید در هر بار بازی برنده شوید. فناوری نور پس زمینه Dual LED تن رنگ را متناسب با حال و هوای غالب در محتوای شما تنظیم می کند تا بتوانید آن را همانگونه که برای مشاهده ساخته شده است؛ مشاهده کنید.



موضوعات: اخبار فناوری,
برچسب ها: قیمت تلویزیون سامسونگ مدل 55q70a , تلویزیون سامسونگ q90a , تلویزیون 55q70a , قیمت q70a , خرید تلویزیون سامسونگ 55q70a , بررسی تلویزیون سامسونگ q70a , تلویزیون سامسونگ q70a کیولد , قیمت تلویزیون سامسونگ 55Q70A , لیست قیمت تلویزیون 55 اینچ 4k , لیست قیمت تلویزیون 55 اینچ سامسونگ ,
[ بازدید : 117 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ دوشنبه 29 آذر 1400 ] [ 21:52 ] [ Songbird Garden ]

[ ]

کافه و رستوران خود را با تغییر منو متحول کنید


در گذشته منوی رستوران ها و کافه ها به صورت کاغذی بوده است اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی منوهای کاغذی و قدیمی جای خود را به منوهای دیجیتال و جدید داده اند. ویژگی هایی از جمله افزودن آیتم های جدید به منو ، نمایش پرفروش ترین محصولات مجموعه ، ارائه صورتحساب و پرداخت آنلاین توسط مشتری و... را منوهای قدیمی نداشته اند اما امروزه منوهای جدید همه ی این امکانات را برای کاربر فراهم کرده اند که کاربر بتواند با خیال آسوده محصول خود را سفارش و ثبت نماید.



موضوعات: اخبار فناوری,
[ بازدید : 860 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ چهارشنبه 6 مرداد 1400 ] [ 1:03 ] [ Songbird Garden ]

[ ]

بهترین موس های گیمینگ که برای بازی کردن در سال 2019 پیشنهاد می‌شوند (بخش دوم)


ماوس گیمینگ ریزر مدل Naga Trinity

Razer Naga Trinity Gaming Mouse

نوع اتصال نوع رابط

با سیم پورت USB

ماوس گیمینگ ریزر مدل Naga Trinity Gaming یکی از هیجان‌انگیزترین ماوس‌ها در میان ماوس‌های گیمینگ موجود در بازار است. به همراه این ماوس یک پکیج سه‌تایی از صفحات قابل تعویض ارائه می‌شود. این پکیج شامل یک صفحه با 2 کلید، یک صفحه با 7 کلید و یک صفحه با 12 کلید است که با اتصال به بدنه ماوس ریزر Naga Trinity Gaming، قابلیت جدیدی را به آن اضافه می‌کنند.

دقت حسگر این ماوس در حدود 16000 DPI است که برای یک ماوس گیمینگ دقت فوق‌العاده بالایی محسوب می‌شود. بدنه این ماوس به‌گونه‌ای طراحی شده که در استفاده طولانی مدت، دست کاربر را اذیت نخواهد کرد، اما این ماوس هم برای کاربران راست دست طراحی شده است.



موضوعات: اخبار فناوری,
برچسب ها: Gaming , Logitech , Mouse , Razer ,
[ بازدید : 336 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ سه شنبه 8 مهر 1399 ] [ 21:42 ] [ Songbird Garden ]

[ ]

بهترین موس های گیمینگ که برای بازی کردن در سال 2019 پیشنهاد می‌شوند (بخش اول)


اگر یکی از طرفداران بازی‌ های ویدیویی هستید و یک گیمر حرفه‌ای محسوب می‌شوید، پیشنهاد می‌کنیم با پلازامگ همراه باشید تا در ادامه بهترین موس های گیمینگ را به شما معرفی کنیم.

مطمئنا در بازار شلوغ فعلی پیدا کردن یک ماوس گیمینگ مناسب، کار نسبتا مشکلی به نظر می‌رسد. در حقیقت در هر هفته حدود ده ماوس جدید وارد بازار می‌شود که تقریبا همگی از ظاهر و عملکرد یکسانی برخوردار هستند؛ با این حال برخی از کمپانی‌ها آنقدر در حوزه گیم و تولید سخت‌افزار مربوط به آن، قدرتمند ظاهر شده‌اند که بدون شک محصولات آنها در بازار به خوبی می‌درخشند.



موضوعات: اخبار فناوری,
برچسب ها: Gaming , Logitech , Mouse , Razer ,
[ بازدید : 339 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ سه شنبه 8 مهر 1399 ] [ 21:40 ] [ Songbird Garden ]

[ ]

تعمیر لپ تاپ ایسر در اصفهان


قطع شدن صدای لپ تاپ، مشکلی است که کاربران بعضا با آن مواجه می شوند. ساده ترین علت بروز این مشکل، به هم ریختن تنظیمات بخش صداست. گاهی هم ممکن است اتصالات وسایل جانبی ایراد داشته باشند و صدا به این دلیل قطع شده باشد. خرابی پورت صوتی لپ تاپ هم می تواند در بروز این مشکل موثر باشد. گاهی حتی خرابی مادربرد روی صدای رایانه تاثیر گذاشته و موجب قطع شدن آن می شود.

نکته ای که باید بدانید این است که ویندوز ،10در هریک از آپدیت هایش برخی از مشکلات سیستم را برطرف می کند. بنابراین ممکن است کارت صدای لپ تاپ شما با نسخه جدید سیستم عامل هماهنگی نداشته باشد.



موضوعات: اخبار فناوری,
[ بازدید : 348 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ سه شنبه 8 مهر 1399 ] [ 21:33 ] [ Songbird Garden ]

[ ]

رپورتاژ آگهی نمناک از سایت رکس سو


در دنیای دیجیتال مارکتینگ امروز، نمیتوان به فکر فعالیت در دنیای آنلاین بود اما به سئو و بهینه سازی سایت اهمیت نداد. رقبا هر روز قوی تر می شوند و رتبه خود را در موتورهای جستجو بالا می برند. در نتیجه اگر نتوان در نتایج برتر موتورهای جستجو جایگاهی داشت کسب و کار آنلاین خود را بایستی یک کسب و کار شکست خورده دانست.

شما از طریق رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری که از موثرترین روش های تبلیغات اینترنتی و یکی از ارکان اصلی سئو سایت است، می توانید محصولات و خدمات خود را همراه با تصاویر و لینک های باکیفیت در سایت های پربازدید و با رنک بالا منتشر نمایید. تبلیغ رپورتاژ آگهی علاوه بر افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت، بر روی سئو و بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر به سزایی دارد.



موضوعات: اخبار فناوری,
[ بازدید : 434 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ چهارشنبه 19 شهريور 1399 ] [ 20:49 ] [ Songbird Garden ]

[ ]

گزارشی از محصولات معرفی شده در رویداد سرفیس مایکروسافت 2019


گوشی سرفیس Duo

سرفیس نئو

ویندوز 10 ایکس

سرفیس لپ تاپ 3

سرفیس پرو ایکس

سرفیس پرو 7

تراشه SQ1

سرفیس‌ ایرباد


گوشی سرفیس Duo


کمپانی که بیشتر از همه به خاطر سیستم عامل ویندوز خود در جهان شناخته شده اکنون دوباره و این بار با اندروید گوگل به دنیای گوشی‌های هوشمند قدم می‌گذارد. گوشی سرفیس دوو دارای دو نمایشگر 5.6 اینچی است که در صورت قرار گرفتن کنار هم یک صفحه نمایش 8.3 اینچی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. مایکروسافت می‌گوید این گوشی قرار است برای تعطیلات کریسمس سال 2020 وارد بازار شود.



موضوعات: اخبار فناوری,
برچسب ها: Microsof , Microsoft Surface , Surface Headphones , Surface Laptop , Surface Pen , Surface Phone , Surface Pro , Windows ,
[ بازدید : 374 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ جمعه 2 خرداد 1399 ] [ 15:40 ] [ Songbird Garden ]

[ ]

بررسی آل این وان Zen AiO 27 ایسوس


Zen AiO 27 برای گرافیست های حرفه ای طراحی شده است و به طرز هوشمندانه ای تمام اجزای سیستم را درون پایه آن قرار گرفته است. استفاده از یک سیستم خنک کننده در پشت صفحه نمایش عملکرد آن را بهبود بخشیده. از دیگر مشخصات سخت افزاری آل این وان ایسوس Asus Zen AiO 27 می توان به پردازنده Intel® Core ™ i7،NVIDIA® GeForce® GTX 1050 GPU و همچنین قابلیت ذخیره سازی دوگانه با هر دو حافظه PCIe® SSD و HDD اشاره کرد. علاوه بر این می توان پایه دستگاه را به راحتی باز کرد تا امکان دسترسی به حافظه ها برای ارتقاء آن ها بدون دردسر انجام شود. علاوه بر ویژگی های بیان شده برای آل این وان ایسوس Asus Zen AiO 27 می توان به پد شارژ بی سیم آن اشاره کرد که از دستگاه های همراه سازگار با شارژ سریع پشتیبانی می کند.



موضوعات: اخبار فناوری,
برچسب ها: Asus Zen AiO 27 , آل این وان ایسوس ,
[ بازدید : 398 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ چهارشنبه 20 فروردين 1399 ] [ 21:36 ] [ Songbird Garden ]

[ ]

دلایل افت اپل در سال‌های اخیر (بخش اول)


همین دو هفته پیش بود که شرکت اپل رویداد بزرگ معرفی محصولات خود را برگزار کرد و اگرچه زمانی افراد از برگزاری اینگونه رویدادهای اپل هیجان زده می‌شدند اما این روزها، این رویداد به یک برنامه تقریبا تکراری با معرفی محصولاتی با ویژگی‌های کپی شده و انتظارات برآورده نشده مخاطب و طرفداران اپل تبدیل شده است. این اتفاق برای شرکتی همچون اپل دقیقاً مثل زمانی که اپل استیو جابز را اخراج کرد خجالت آور بود. به نظر می‌رسد که این شرکت کارهایی که استیو جابز برای تبدیل کردن اپل به یک شرکت منحصر به فرد انجام داد را فراموش کرده است. به گونه‌ای که کم کم اپل به یک شرکت فناوری معمولی بدل شده که دیگر چندان تفاوت بارزی با بقیه ندارد. در ادامه به بررسی مختصر فراز و فرودهای این کمپانی مطرح می‌پردازیم. با ما همراه باشید.



موضوعات: اخبار فناوری,
برچسب ها: استیو جابز , افت اپل , تیم کوک , دلایل افت اپل , رون ,
[ بازدید : 386 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ چهارشنبه 20 فروردين 1399 ] [ 21:32 ] [ Songbird Garden ]

[ ]

نسخه 5G گوگل پیکسل ۴ در نمایشگاه سخت‌افزاری رویت نشد


کمپانی گوگل در این نسل از گوشی‌های خود بسیاری از ویژگی‌های سخت ‌افزاری را لحاظ کرده است اما قابلیت اتصال شبکه ‌ی 5G از مواردی است که در این سری مشاهده نمی‌شود. روز سه‌شنبه طی رویداد برگزار شده در شهر نیویورک، این کمپانی از نسل جدید گوشی‌های خود با نام گوگل پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس‌ال رونمایی به عمل ‌آورد. این سری از گوشی‌های جدید کمپانی گوگل دارای قابلیت‌هایی نظیر face unlock، ژست‌های حرکتی بروز شده و ماژول‌های دوربین ارتقا یافته می‌باشند اما گوگل نسخه‌ی5G این گوشی‌های هوشمند را معرفی نکرد و حتی حرفی از آن‌ها به میان نیامد.



موضوعات: اخبار فناوری,
برچسب ها: google , Pixel 4 , Pixel 4 XL , گوگل , 5g , گوگل پیکسل4 , گوگل پیکسل 4ایکس ال ,
[ بازدید : 388 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ چهارشنبه 20 فروردين 1399 ] [ 21:31 ] [ Songbird Garden ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]