اخبار و اطلاعات جدید تکنولوژی و رایانه

شما می توانید جدیدترین اخبار و اطلاعات تکنولوژی را در این وبلاگ بیابید

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اخبار و اطلاعات جدید تکنولوژی و رایانه خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

تلویزیون 55 اینچ کیولد سامسونگ Q70a


Extra motion باعث کاهش هاله و تاری موجود رد صحنه های سریع بازی می شود. شما حتی می توانید در تاریک ترین صحنه ها؛ دید واضحی داشته باشید و صداهایی که با بهترین وجه با صحنه های بازی همگام شده اند را دریافت کنید. حتی فناوری AMD FreeSync به کاهش تاخیر و پرش تصویر کمک می کند تا بتوانید در هر بار بازی برنده شوید. فناوری نور پس زمینه Dual LED تن رنگ را متناسب با حال و هوای غالب در محتوای شما تنظیم می کند تا بتوانید آن را همانگونه که برای مشاهده ساخته شده است؛ مشاهده کنید.


تلویزیون کیولد سامسونگ مدل Q70a

تلویزیون کیولد سامسونگ 55Q70A ازتلویزیون های سامسونگسری 7 در سال جدید می باشد که می توان گفت قیمتی مناسب دارد و کاربرانی که می خواهند محصولی جدید و شیک داشته باشند می توانند آن را در اولویت خرید قرار بدهند. سامسونگ در تلویزیون جدید خودش یعنی Q70A هوش مصنوعی را به صدا و تصویر نیز راه داده است. اصلی ترین و مهم ترین ویژگی تلویزیون های کیولد توانایی آن ها در نمایش تصاویر با روشنایی و دقت بالا می باشد.

از بهترین خصوصیات این پردازنده صفحه‌ نمایش تلویزیون سامسونگ این است که برای هر صحنه صدا را تنظیم می کند و روشنایی نمایشگر را بسته به نور اتاق تنظیم می کند. نتیجه این که تمامی فناوری های به کار رفته در این تلویزیون به کمک پردازنده قوی Quantum Processor 4K بیشتر قوت گرفته و نهایت تلاش آنها برای ارائه تصویری با بهترین کیفیت بوده است.

اپلیکیشن هایی همانند Netflex و یوتیوب به صورت پیش فرض بر روی تلویزیون 55 اینچ کیو ال ای دی Q70 نصب شده و می تواند بیشترین ویدوها را با بهترین کیفیت ایجاد نماید. کاربر می تواند با استفاده از مرورگرها به سایر اپلیکیشن ها دسترسی داشته باشد و بتواند بیشترین بهره وری را از تلویزیون به ثبت برساند.

تلویزیون 75 اینچ Qled سامسونگ مدل Q70a

این ویژگی های کاربردی به صورت رایگان در اختیار کاربر قرار گرفته اند. Freeview نیز در تلویزیون 55Q70A موجود است که از فناوری HbbTV استفاده می کند و ترکیبی از سیستم پخش و باند است.برای این قابلیت اتصال به اینترنت مورد نیاز است. شما همچنین می توانید با سامسونگ تی وی پلاس از پخش مستقیم زنده لذت ببرید.

با انواع کانال ها از جمله اخبار ، ورزش ، سرگرمی و موارد دیگر می توانید مجموعه ای از برنامه ها را به مجموعه های قابل پخش بر روی دستگاه اضافه کنید. این امکانات در تلویزیون 55Q70A سامسونگ 100٪ رایگان هستند و بدون تنظیمات اضافی آماده استفاده است یعنی تمام آنچه شما نیاز دارید اتصال به اینترنت است. برند سامسونگ همواره به فکر مخاطبان خود بوده و برای 55 اینچ سامسونگ Q70A از Samsung Care Premium استفاده کرده است.

پردازنده تصویر کوانتوم 4k

تلویزیون 65AU7000 دارای فناوری HDR است و از فرمت های HDR10+ و HLG پشتیبانی میکند. این تلویزیون مدل جدید تر تلویزیون TU8000 است که در سال 2020 معرفی شده بود. فروشگاه اینترنتی دوزین کالا با سابقه‌ای چندین ساله در عرصه فروش اینترنتی، چند سالی است که راه و رسم جدیدی را در فروش اینترنتی کالای دیجیتال به کار بسته است. دوزین کالا در طی چند سال فعالیت خود در بازار کالای دیجیتال توانسته است که همیشه این دو مهم را سرلوحه فعالیت خود قرار بدهد.

پنل مورد استفاده در کیولد سامسونگ 55Q70A ، نوع QLED است که می تواند فضایی متفاوت تر از هر آنچه تا به حال تجربه کرده اید را برای شما و خانواده تان فراهم سازد. این پنل فوق حرفه ای ، برای تلویزیون های نسل جدید کمپانی سامسونگ مانند قلب تپنده عمل می کند.

اگر بخواهیم پیشرفته ترین های سامسونگ را که امسال معرفی کرده را نام ببریم ، سامسونگ Q70A در اولویت قرار می گیرد. به گفته خود کمپانی ، با استفاده از فناوری و ویژگی هایی مانند پنل QLED و ترکیبی از فناوری های رنگی برای بهبود دقت رنگ و کنتراست بیشتر ، تلویزیون های نسل جدید خود را به روز کرده اند. از قابلیت های آپدیت شده در تلویزیون 55 اینچ سامسونگ Q70A می توان سیستم عامل Tizen دوباره طراحی شده و یک ریموت جدید را نام برد.

همچنین یکی از قابلیت های جدیدی که در قسمت سیستم صوتی این تلویزیون کیولد سامسونگ اضافه شده است بهینه سازی خودکار صوت می باشد به نحوی که اگر شما دستگاه را بر روی دیوار نصب کنید و یا آن را بر روی میز قرار دهید در هر صورت صوتی خوشایند و مطلوب را دریافت خواهید نمود. به نظر شما آیا می‌توان همزمان دو محتوا را به صورت همزمان بر روی نمایشگر تلویزیون دریافت نمود.؟ بله که امکان دارد زیرا سامسونگ فناوری Multi View را بر روی نسل جدید محصولاتش نصب نموده است که توسط آن می‌توانید همزمان چندین محتوا را بر روی صفحه نمایش مشاهده نمایید.

یعنی شما خواهید توانست محتویات داخل گوشی و تلویزیون را به صورت همزمان بر روی نمایشگر دریافت کنید. شما می‌توانید همیشه شاهد پخش محتواها با کیفیت 4K باشید و لذت تمام را از آن ببرید زیرا این فناوری حتی اگر محتوا 4K نباشد آن را ارتقا می‌دهد و با کیفیتی نزدیک کیفیت 4K نمایش می‌دهد. باید گفت که این موتور نسل جدید سامسونگ متقاوت‌تر از گذشته عمل می‌کند یعنی نه تنها بر کیفیت تصویر تاثیر می‌گذارد بر روی کیفیت صداها نیز تاثیر خواهد گذاشت و آن‌ها را بهینه سازی خواهد نمود. بدین وسیله این امکان را خواهید داشت تا هر صحنه را با تن صدای مناسب دریافت نمایید و نهایت لذت را از آن ببرید.

خرید تلویزیون ال جی

دنیای فناوری را دوست دارم، چون هر روز با سوالات جدیدی روبرو می شوم. شرکت بازرگانی تجاری چرو وارد کننده و تأمین کننده هر محصولی با هر برندی با گارانتی ویژه و مدت دار با خدمات وسرویس دهی برای هر نقطه از کشور ارسال برای ... تعمیرگاه دوربین نوین با مدیریت فرزاد قاسمی دارای کادر مجرب از بهترین مراکز تخصص تعمیر انواع دوربین از جمله نیکون و کنون و... طراحی بسیار نازک و ظریف مانند یک شاهکار، فضای هر خانه ای را روشن می کند و باعث افزایش غرور شما خواهد شد. تمام حقوق برای فروشگاه میهن کالا محفوظ بوده و استفاده از مطالب این فروشگاه برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع می باشد.

تلویزیون سامسونگ 65q85t

SpaceFit Sound قابلیتی است که کاربر صدای فراگیر را می شوند، به نظر می رسد بیننده در جلوه ها و افکت های صوتی اطراف خود غوطه ور شده است. این صدای غوطه ور توسط امواج صوتی منعکس شده از اشیاء مختلف موجود در اتاق ایجاد می شود. به طور کلی سامسونگ تلویزیون های بسیار خوبی ارائه می دهد و با گذشت زمان شاهد پیشرفت آن ها در سطوح جدیدی هستیم. تلویزیون های QLED، نئوکیولد و کریستال در مدل های متنوع روانه بازار شدند. Q70A با پردازنده کوانتومی 4K همراه است در حالی که Q60A با پردازنده کوانتومی 4K Lite همراه است.

نکته مثبت در این زمینه این است که بر خلاف بسیاری از تلویزیون های بازار، اختلاف قیمتی تلویزیون سامسونگ Q70A در ابعاد مختلف، نسبت به بسیاری از رقبا کمتر است. همانطور که گفتیم این فناوری به منظور رقابت با فناوری OLED عرضه شد و سامسونگ مدعی برتری آن در مقایسه با رقباست. با این حال فناوری QLED در واقع فناوری جدیدی نیست و با کشیدن یک لایه کوانتومی بر روی پنل LED حاصل شده است (در اصطلاح این تکنولوژی با نام کوانتوم دات شناخته می شود).

از این رو با اینکه کیفیت کیولد ها در مقایسه با کیفیت LED ها و LCD های معمول برتر است اما میتوان گفت که اولدها کیفیت خاص خود را دارند، البته با توجه به قیمت بالای تلویزیون های اولد این مورد طبیعی است! همانطور که میدانیم عمق رنگ مشکی در صفحه نمایش تاثیر قابل توجهی بر کیفیت دیگر رنگ ها نیز دارد. در این زمینه اولد ها به واسطه نوع ساخت خود که با عبور جریان الکتریسیته در آنها رنگ ها ساخته می شود، کیفیت بالاتری نسبت به دیگر انواع تلویزیون دارند که با لامپ های LED رنگ ها را تولید می کنند.

ریموت کنترل جدید سامسونگ شارژی است و دارای پنل خورشیدی برای استفاده از نور محیط جهت شارژ باتری داخلی آن نیز می باشد. همچنین دارای پورت USB-C است که می توانید آن را از طریق آن شارژ کنید، بنابراین دیگر نیازی به باتری نخواهید داشت. به طور کلی با توجه به مواردی که گفته شد تلویزیون سامسونگ Q70A ارزش خرید بیشتری دارد و برای کسانی که علاقمند به تماشای فیلم و بازی کردن هستند گزینه مناسب تری است. اما اگر نمی خواهید هزینه بیشتری کنید، با خرید تلویزیون سامسونگ Q70T چیز زیادی را از دست نخواهید داد و کیفیت تصویر و صدای هر دو تلویزیون تقریبا مشابه می باشد.

مشخصات تلویزیون Q70A کیولد سامسونگ 55 اینچ

با این حال برخی ویژگی های تلویزیون Q70A تنها برای کاربران گوشی های سامسونگ است که از جمله آنها می توان به Samsung DeX اشاره کرد. این ویژگی در واقع یک شبیه ساز است که با استفاده از آن می توان اپلیکیشن هایی موبایلی را بر روی تلویزیون اجرا کرد. برای مثال می توانید با استفاده از تلویزیون به مرور اینستاگرام خود بپردازید.

همچنین با Samsung DeX می توانید به راحتی کیبورد و موس به تلویزیون خود متصل کنید و از آن مانند یک کامپیوتر استفاده کنید. سامسونگ برای اینکه بتواند رقابت خود را با برندهای ال جی و سونی در زمینه‌ی تلویزیون‌های اولد حفظ کند تکنولوژی جدید و سری تلویزیون های QLED خود را با بازار عرضه کرد. در سال 2021 یکی از این تلویزیون‌های کیو ال ای دی، تلویزیون Q70A بوده که بلافاصله بعد از ورود به بازار استقبال بی نظیری از آن شد.

اگر شما هم از تلویزیون 65 اینچ سامسونگ 65Q70A همچین چیزی را می خواهید، حتماً اقدام به خرید نمایید. تلویزیون سامسونگ Q70A بر خلاف جدیدترین تلویزیون های سونی که از رابط جدید Google TV استفاده می کنند؛ سیستم عامل همیشگی خود را (یعنی تایزن) را اجرا می کند.

تایزن در کنار الگوریتم های هوش مصنوعی و امکانات هوشمند به کاربران اجازه می دهد تا به محتواهای مورد علاقه خود به صورت بهتر و ساده تری استفاده کنند. در توضیحات مربوط به برند سونی گفتیم که خیلی اهل بازارهای تبلیغاتی نیست؛ شیائومی دقیقاً در نقطه متضاد سونی برای این موضوع قرار دارد.



موضوعات: اخبار فناوری,
برچسب ها: قیمت تلویزیون سامسونگ مدل 55q70a , تلویزیون سامسونگ q90a , تلویزیون 55q70a , قیمت q70a , خرید تلویزیون سامسونگ 55q70a , بررسی تلویزیون سامسونگ q70a , تلویزیون سامسونگ q70a کیولد , قیمت تلویزیون سامسونگ 55Q70A , لیست قیمت تلویزیون 55 اینچ 4k , لیست قیمت تلویزیون 55 اینچ سامسونگ ,
[ بازدید : 119 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 29 آذر 1400 ] [ 21:52 ] [ Songbird Garden ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]