اخبار و اطلاعات جدید تکنولوژی و رایانه

شما می توانید جدیدترین اخبار و اطلاعات تکنولوژی را در این وبلاگ بیابید

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اخبار و اطلاعات جدید تکنولوژی و رایانه خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

فولاد سیرجان فینالیست والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان


مرحله نیمه نهایی بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه های مردان آسیا امروز (پنجشنبه) با چهار دیدار در ناخون راتچاسیما ، تایلند پیگیری شد. در چهارمین دیدار این مرحله تیم فولاد سیرجان نماینده ایران به مصاف ناخون راتچاسیما نماینده تایلند میزبان این مسابقات رفت و این تیم را 3 بر صفر شکست داد. در …

فولاد سیرجان فینالیست والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://maanews.ir/فولاد-سیرجان-فینالیست-والیبال-جام-باش/ Thu, 14 Oct 2021 15:00:16 0000 تندرستی https://maanews.ir/فولاد-سیرجان-فینالیست-والیبال-جام-باش/ مرحله نیمه نهایی بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه های مردان آسیا امروز (پنجشنبه) با چهار دیدار در ناخون راتچاسیما ، تایلند پیگیری شد. در چهارمین دیدار این مرحله تیم فولاد سیرجان نماینده ایران به مصاف ناخون راتچاسیما نماینده تایلند میزبان این مسابقات رفت و این تیم را 3 بر صفر شکست داد. در …

مرحله نیمه نهایی بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه های مردان آسیا امروز (پنجشنبه) با چهار دیدار در ناخون راتچاسیما ، تایلند پیگیری شد.

در چهارمین دیدار این مرحله تیم فولاد سیرجان نماینده ایران به مصاف ناخون راتچاسیما نماینده تایلند میزبان این مسابقات رفت و این تیم را 3 بر صفر شکست داد.

در بیست و پنجمین بازی این مسابقات ، شاگردان سعید رضایی ، سرمربی فولاد سیرجان در سه ست متوالی حریفان کشور میزبان را با امتیاز 25 بر 19 ، 25 بر 23 و 25 بر 22 شکست دادند و به پنجمین پیاپی دست یافتند. پیروزی

مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در سال 1999 آغاز شد و نمایندگان ایران تاکنون 21 مدال از جمله 14 مدال طلا ، چهار نقره و سه برنز کسب کرده اند.

فولاد سیرجان به عنوان هشتمین نماینده ایران در این رقابتها برای نوزدهمین بار به دیدار نهایی رسید و در صورت قهرمانی به پانزدهمین جام رنگارنگ باشگاه های آسیایی می رسد.

قبل از بازی فولاد سیرجان و ناخون راچاسیما ، دو تیم العربی قطر و باروستنیک آلماتی از قزاقستان به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان مربی العربی سیسلا سه بر دو حریف خود را شکست دادند و فینالیست شدند.

بدین ترتیب تیم های فولاد سیرجان و العربی قطر فردا (جمعه) در آخرین بازی این رقابتها برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم می روند. دو تیم یک بار در مرحله گروهی مقابل یکدیگر صف آرایی کردند و نماینده ایران در این دیدار با نتیجه 3-1 پیروز شد.

ناچون راچاسیما از تایلند و باروستنیک آلماتی از قزاقستان روز جمعه برای کسب مقام سوم مبارزه خواهند کرد.

در گروهی از تیم ها که برای کسب مقام های پنجم تا هشتم تلاش می کردند ، امروز کاظمه اسپورت کویت و جنوب عراق گاز حریفان خود را شکست دادند تا در آخرین روز این رقابت ها برای کسب مقام پنجم رقابت کنند.


[ بازدید : 133 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ جمعه 23 مهر 1400 ] [ 9:05 ] [ Songbird Garden ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]