اخبار و اطلاعات جدید تکنولوژی و رایانه

شما می توانید جدیدترین اخبار و اطلاعات تکنولوژی را در این وبلاگ بیابید

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اخبار و اطلاعات جدید تکنولوژی و رایانه خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

«خوبان عالم» علیه تیم‌ملی فوتبال ایران!


تعلیق تیم ملی فوتبال مقابل کره جنوبی در شرایطی صورت می گیرد که در صورت تحقق وعده های هیات فدراسیون فوتبال ، احتمال دارد نتیجه به یک پیروزی ایرانی تبدیل شود. به گزارش اخبار ورزشی ، تیم ملی فوتبال ایران سه شنبه شب در برابر ببرهای آسیایی متوقف شد ، در روزی که موقعیت های …

منبع: سایت اسپرت نیوز
«خوبان عالم» علیه تیم‌ملی فوتبال ایران!

«خوبان عالم» علیه تیم‌ملی فوتبال ایران! https://sports-news.ir/خوبان-عالم-علیه-تیم‌ملی-فوتبال-ایرا/ Wed, 13 Oct 2021 06:29:10 0000 ورزشی https://sports-news.ir/خوبان-عالم-علیه-تیم‌ملی-فوتبال-ایرا/

تعلیق تیم ملی فوتبال مقابل کره جنوبی در شرایطی صورت می گیرد که در صورت تحقق وعده های هیات فدراسیون فوتبال ، احتمال دارد نتیجه به یک پیروزی ایرانی تبدیل شود. به گزارش اخبار ورزشی ، تیم ملی فوتبال ایران سه شنبه شب در برابر ببرهای آسیایی متوقف شد ، در روزی که موقعیت های …

منبع: سایت اسپرت نیوز
«خوبان عالم» علیه تیم‌ملی فوتبال ایران!

تعلیق تیم ملی فوتبال مقابل کره جنوبی در شرایطی صورت می گیرد که در صورت تحقق وعده های هیات فدراسیون فوتبال ، احتمال دارد نتیجه به یک پیروزی ایرانی تبدیل شود.

به گزارش اخبار ورزشی ، تیم ملی فوتبال ایران سه شنبه شب در برابر ببرهای آسیایی متوقف شد ، در روزی که موقعیت های زیادی برای گلزنی داشت و دو بار تیر دروازه کره جنوبی را تکان داد. کسب امتیاز مقابل کره جنوبی وقتی یک گل با تیم عقب هستیم تصمیم بدی نیست ، اما مروری بر اتفاقات قبل از بازی نشان می دهد عملکرد مدیر فدراسیون فوتبال سه امتیاز مهم را از تیم ملی محروم کرد. به نظر می رسد آقای عزیزی خادم ، نیکوکار جهان این بار مقابل تیم ملی قرار گرفته است.

رقص باله کره ای در آزادی!

کره جنوبی در نیمه اول برترین تیم بود. تیم بنتو نیز در دقایق پایانی بازی دو موقعیت خوب داشت ، واکنش بیرانوند و موقعیت خوب آنها مانع از گلزنی آنها شد. تیم ملی ممکن است در نیمه اول با کمبود تاکتیک دست و پنجه نرم کرده باشد – چیزی که اسکوچیچ به آن اذعان داشت – اما آیا همه اعتبار بازی برتر کره در نیمه اول را باید به گفتگوهای مهاجمان و هافبک ها اختصاص داد؟

بحث تاکتیکی یک طرف داستان است و طرف دیگر آن مخاطب است. البته ، حضور تماشاگران در آزادی و فشاری که آنها می توانستند به بازیکنان کره جنوبی وارد کنند ، به دانشجویان اسکوچیچ در زمان اشغال کره بسیار کمک کرد. ما هنوز بازی خارج از خانه مقدماتی جام جهانی 2018 در ورزشگاه آزادی را به خاطر نداریم ، جایی که کره جنوبی حتی نتوانست یک گل به ایران بزند. یا یک بازی دراماتیک در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل.

حضور تماشاگران موضوعی است که فدراسیون فوتبال مدتهاست روی آن مانورهای تبلیغاتی انجام می دهد ، اما دو روز قبل از بازی ، حضور همبازی دوازدهم رسماً فراموش نشدنی بود. حسن کامرانی فر ، سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره عدم صدور مجوز برای تماشاگران ایرانی برای حضور در دیدارهای تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی گفت: “این بازی و عدم حضور تماشاگران هیچ ربطی به بحث خارجی ندارد. در داخل ، به دلیل بهداشت پروتکل ، مسائل مربوط به واکسیناسیون و مسائل زیرساختی ، ما تصمیم گرفتیم که بازی بدون تماشاگر باشد. امروزه ، وقتی تماشاگران می خواهند وارد ورزشگاه شوند ، اگر مسئله تست کامپیوتر آن مطرح شود ، هزینه زیادی برای تماشاگران لازم است. مسئله سلامت تماشاگران باید واقعاً آزمایش شود. در نهایت ، ما به این نتیجه رسیدیم که بازی بدون تماشاگر است.

لازم به ذکر است که هنگام پخش بازی ایران و کره جنوبی در سینماهای کوچک و بسته برای هواداران فوتبال ، مسئولان ناگهان نگران سلامتی 7000 هوادار در ورزشگاه آزاد و 100000 هوادار شدند.

VAR ، فلش ها جهان مبارک را آزاد می کنند!

داور بازی ایران و کره جنوبی به جز یک صحنه خوب بود ، اما آن صحنه آنقدر در نتیجه بازی موثر بود که عملکرد داور را زیر سوال برد. دقیقاً در دقایق نیمه اول که کره جنوبی توپ و میدان را گرفت ، مهدی طارمی وارد محوطه جریمه کره جنوبی شد و به دنبال توپ مرده ای بود که با بدن سنگین مدافع حریف زمین خورده بود. در این صحنه به گفته کارشناس داور یک پنالتی برای ایران سوزانده شد.

نوید مظفری ، داور متخصص در گفت وگو با اخبار ورزشی ، در مورد این صحنه توضیح داد: عملکرد کلی داور خوب نیست زیرا او در این مسابقات یک تخلف موثر انجام داد که می تواند نتیجه را تغییر دهد. در صحنه مدافع کره جنوبی بدون توجه به توپ به طارمی ضربه زد و داور باید پنالتی اعلام می کرد. صحنه مشابهی دقایقی قبل از آزمون رخ داد که توسط داور تخلف ارزیابی شد. در نتیجه مجازات ایران سوزانده شد.

با این حال ، داور عمانی بخش کوچکی از پنالتی ایران را در اختیار دارد و قسمت بیشتر گردن عزیزی خادم و مدیرش است. داور عمانی اشتباه کرد اما اگر VAR در این بازی باشد ، آیا مجازات ایران هنوز تمام می شود؟ تخلف کلی VAR تقصیر فدراسیون فوتبال نیست. این امر پس از آن اتفاق می افتد که عزیزی خادم ، رئیس فدراسیون فوتبال ، به طور رسمی از استفاده از VAR در دیدار با کره جنوبی در یک جلسه تمرین داور فوتبال خبر داد.

عزیزی خادم در مورد استفاده از VAR در دیدار با کره جنوبی گفته است: باید بگویم که مقدمات VAR انجام شده است و امشب وارد ایران می شود. این یک رویداد میمون برای فوتبال ملی است. امیدوارم به نتیجه برسد. باید از هیئت مدیره محترم که با ما هستند تشکر کنم. همچنین می خواهم از اولین دوستم که در زمینه فیبر نوری به ما کمک کرد تشکر کنم. مدیر شرکت به مدت 12 روز در ایران خواهد بود. ما با چهار مسابقه موافقت کردیم.

اما در آستانه بازی ایران و کره اعلام شد که از VAR در این مسابقه استفاده نمی شود. حسن کامرانی فر در این باره اظهار داشت: فدراسیون فوتبال برای گرفتن میزبان سخت تلاش می کند. برای بازی ایران و کره ، ما همچنین آگاه هستیم که موارد و عواملی وجود دارد که فدراسیون فوتبال باید در آینده نزدیک به آنها دسترسی پیدا کند. یکی از آنها استدلال VAR است که چنین است. ما VAR را با شرکتی وابسته به حساب FIFA به ایران آوردیم و به AFC گفتیم که این سیستم متعلق به ما است ، اما به هر حال ، چون AFC با شرکت دیگری قرارداد دارد ، آنها داور سیستم VAR را نفرستادند ، اما ما این کار را تکمیل کردیم. شرایط VAR و ورزشگاه آزادی مجهز به این سیستم تأیید شده توسط فیفا بود. این یک حرکت عالی برای فدراسیون است تا بتواند از آن در مسابقات باشگاهی نیز استفاده کند.

به گفته کامرانی فر ، عدم هماهنگی با AFC منجر به عدم استفاده از VAR در بازی با کره جنوبی شد. سوالی که در این مورد ایجاد می شود این است که چرا این س simpleال ساده قبل از توافق با شرکت مورد نظر از AFC گرفته نشده است؟ در همین حال ، عزیزی خادم در ماه های اخیر بارها تاکید کرده است که فدراسیون قبلی راه اشتباه استفاده از VAR در ایران را طی کرده است. حالا چرا فدراسیون فوتبال عزیزی خادم که به گفته خودش مسیر درستی را طی می کند ، با عدم هماهنگی و به راحتی استفاده از فرصت استفاده از VAR تیم ملی و سوزاندن پنالتی های ایران است؟

به گفته عزیزی خادم ، طبق توافق فدراسیون فوتبال با شرکت موردنظر ، این شرکت باید خود را برای استفاده از VAR در چهار بازی تیم خانگی آماده کند ، اما در راستای اتفاقاتی که در بازی با کره رخ داد ، احتمالاً تیم ملی از VAR در سه بازی دیگر. همچنین فاقد آن است.

انتهای پیام

منبع: سایت اسپرت نیوز
«خوبان عالم» علیه تیم‌ملی فوتبال ایران!


[ بازدید : 110 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 24 مهر 1400 ] [ 3:16 ] [ Songbird Garden ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]