اخبار و اطلاعات جدید تکنولوژی و رایانه

شما می توانید جدیدترین اخبار و اطلاعات تکنولوژی را در این وبلاگ بیابید

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اخبار و اطلاعات جدید تکنولوژی و رایانه خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

ساخت مجتمع مسکونی شهید سلیمانی در آمل شروع شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار آنلاین ، مجتمع مسکونی شهید سلیمانی در شهرک آمل جمعه شب با حضور سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران و فرمانده کربلای کربلای مازندران آغاز به کار کرد. این مجموعه در زمینی به مساحت 4655 متر مربع در بلوار شهید منفرد نیاکی در کوچه امیر 8 واقع شده است و در …

ساخت مجتمع مسکونی شهید سلیمانی در آمل شروع شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://maanews.ir/ساخت-مجتمع-مسکونی-شهید-سلیمانی-در-آمل-ش/ Fri, 15 Oct 2021 14:12:26 0000 عمومی https://maanews.ir/ساخت-مجتمع-مسکونی-شهید-سلیمانی-در-آمل-ش/ به گزارش خبرنگار آنلاین ، مجتمع مسکونی شهید سلیمانی در شهرک آمل جمعه شب با حضور سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران و فرمانده کربلای کربلای مازندران آغاز به کار کرد. این مجموعه در زمینی به مساحت 4655 متر مربع در بلوار شهید منفرد نیاکی در کوچه امیر 8 واقع شده است و در …

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مجتمع مسکونی شهید سلیمانی در شهرک آمل جمعه شب با حضور سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران و فرمانده کربلای کربلای مازندران آغاز به کار کرد.

این مجموعه در زمینی به مساحت 4655 متر مربع در بلوار شهید منفرد نیاکی در کوچه امیر 8 واقع شده است و در 5 بلوک 60 واحدی ساخته می شود.

کلیه واحدهای این مجموعه با زیرساخت 6 هزار 300 متر مربع از شرکت خانه جهاد رزمندگان بنیاد تعاون سپاه طی 2 سال آموزش خواهند دید.

ساخت خانه های این مجموعه 500 میلیارد ریال برآورد شده است

سردار سیاوش مسلمی فرمانده کربلای کربلای مازندران گفت: ساخت منازل مسکونی جدید مستقر نیازی به پرسنل نیست وپایواران سپاه در شهر آمل مورد نیاز است.

وی گفت: در این مجموعه همکارانی از ارتش و نیروهای فعال و چندگانه سپاه پاسداران در سراسر کشور خدمت می کند ، آنها از این مجموعه در آمل استفاده خواهند کرد و به طور خاص فعالان و قدرت تعداد زیادی سپاه آمل وجود دارد.

وی افزود: این زمینی که اکنون در دسترس است و در دسترس همه واحدها با قیمت حرفه ای خریداری می شوند و به صورت تخفیف پرداخت می شوند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران افزود: سپاه کربلای استان این امکان را با حداقل 5 تا 10 درصد حداقل قیمت موجود فراهم کرد. جهت مکان یابی و مستقر قانون و قانون موجود است بودن گرفت.

سردار مسلمی چشم کشور این مجموعه گفت: سوله ورزشی برای جوانان شهر نبوت که سالها در کشور فعلی ورزش می کردند ، به عنوان Basidžije در منطقه برای استفاده از فعالیتهای فرهنگی و ورزشی.


[ بازدید : 115 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 25 مهر 1400 ] [ 10:37 ] [ Songbird Garden ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]