اخبار و اطلاعات جدید تکنولوژی و رایانه

شما می توانید جدیدترین اخبار و اطلاعات تکنولوژی را در این وبلاگ بیابید

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اخبار و اطلاعات جدید تکنولوژی و رایانه خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

سیرک حیات وحش در سریال‌ها؛ چرا محیط زیست مجوز می‌دهد؟


نمایش بسیاری از حیوانات وحشی در یکی از سری های جدید به عنوان حیوانات اهلی با واکنش و انتقاد بسیاری از طرف سازندگان این مجموعه و آژانس حفاظت از محیط زیست روبرو شده است اما این سازمان می گوید ما انتظار داریم این سریال حاوی پیام هایی در مورد جلوگیری از سو abuse استفاده از …

سیرک حیات وحش در سریال‌ها؛ چرا محیط زیست مجوز می‌دهد؟ https://maanews.ir/سیرک-حیات-وحش-در-سریال‌ها؛-چرا-محیط-زی/ اخبار ما Tue, 06 Apr 2021 23:06:47 0000 فرهنگی https://maanews.ir/سیرک-حیات-وحش-در-سریال‌ها؛-چرا-محیط-زی/ نمایش بسیاری از حیوانات وحشی در یکی از سری های جدید به عنوان حیوانات اهلی با واکنش و انتقاد بسیاری از طرف سازندگان این مجموعه و آژانس حفاظت از محیط زیست روبرو شده است اما این سازمان می گوید ما انتظار داریم این سریال حاوی پیام هایی در مورد جلوگیری از سو abuse استفاده از …

نمایش بسیاری از حیوانات وحشی در یکی از سری های جدید به عنوان حیوانات اهلی با واکنش و انتقاد بسیاری از طرف سازندگان این مجموعه و آژانس حفاظت از محیط زیست روبرو شده است اما این سازمان می گوید ما انتظار داریم این سریال حاوی پیام هایی در مورد جلوگیری از سو abuse استفاده از حیوانات باشد

به گزارش اخبار ما ، اخیراً و همزمان با پخش اولین قسمت از سریال دراکولا از شبکه نمایش خانگی ، فعالان محیط زیست از استفاده از گونه های مختلف حیات وحش در این مجموعه از جمله ببر ، لاما ، زرافه ، عقاب و … انتقاد کردند. منتقدان این فیلم را به سیرکی تشبیه کردند که خود نمونه ای از حیوان آزاری است و مردم را به نگهداری حیات وحش در خانه ترغیب می کند.

با این حال ، این اولین بار نیست که سازندگان فیلم از حیوانات مختلفی برای القای مفاهیم مختلف استفاده می کنند ، مانند بودجه شخصیت های سریال یا رنگ آمیزی و لعاب بخشیدن به صحنه تیراندازی و به نمایش گذاشتن گونه هایی مانند ببر ، زرافه ، طاووس و … به عنوان حیوانات خانگی حضار. نمونه آن علاوه بر سریال “دراکولا” ، اخیراً در مجموعه تلویزیونی “چوب چوبی” که از شبکه 3 پخش شد ، به نمایش درآمد.

کارشناسان محیط زیست معتقدند استفاده از حیوانات وحشی به صورت دسته ای تقاضای نگهداری در خانه ها توسط مردم را افزایش می دهد و این روند در نهایت به سود قاچاقچیان حیات وحش خواهد بود. علی کشمیری – فعال حقوق حیوانات و فعال محیط زیست – وی در یادداشتی در انتقاد از مجموعه “دراکولا” گفت که این مجموعه نمایانگر ارتقا clear صحیح حفاظت از حیات وحش است و قلب تجارت حیات وحش را گرم می کند.

به گفته وی ، اکنون بهار و زمان تولد حیوانات است و سریال “دراکولا” جدا شدن حیوانات کودکان از طبیعت را تشویق می کند. ماموریت سازمان حفاظت محیط زیست در چنین شرایطی چیست؟

شهاب lAldin Montazemi – مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش آژانس حفاظت از محیط زیست – در پاسخ به این سوال به اخبار ما وی می گوید: “از آژانس حفاظت محیط زیست در مورد استفاده از حیات وحش در مجموعه” دراکولا “س askedال شد و ما پس از مطالعه سناریو مجوزهای لازم را صادر کردیم.” انتظار داشتیم این مجموعه حاوی پیام هایی در مورد آزار حیوانات باشد.

وی همچنین اظهار داشت: اگر مجموعه های مختلف تلویزیونی یا سینمایی می خواهند حیوانی را به صحنه بیاورند ، ابتدا باید مجوزهای لازم را از سازمان حفاظت محیط زیست بگیرند. پس از مطالعه فیلمنامه ، تعیین نوع و تعداد گونه ها و غیره ، با درخواست فیلمساز موافق یا مخالف هستیم همچنین به این نکته اشاره می کنیم که نویسندگان فیلم باید مکان مناسبی را برای معالجه حیوانات در نظر بگیرند.

منتظمی در پاسخ به این س ifال که آیا چنین مشکلی نمی تواند مخاطبان را به استفاده از حیات وحش در محیط داخلی ترغیب کند ، توضیح داد: در حال حاضر با کنترل و نظارت بیشتر توسط سازمان حفاظت از محیط زیست و آموزش و فرهنگ ، الزامات حفاظت از حیات وحش بسیار کم است. و مطمئناً با کسانی که خواهان آن هستند برخورد قانونی خواهیم کرد.

مدیرکل دفتر حفاظت از محیط زیست و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه گونه های مجموعه “دراکولا” متعلق به باغ وحش صفادشت است ، می گوید: به طور خلاصه چندین حیوان را در اختیار عوامل این مجموعه قرار داده ایم.

با این حال ، بسیاری از انتقادات از سریال “دراکولا” سرانجام سازندگان فیلم را مجبور به توضیح در متن مقدماتی کردند:. “حیوانات وحشی باید در زیستگاه اصلی خود زندگی کنند و نگهداری آنها در خانه به هیچ وجه انسانی نیست و مورد تایید تیم تولید سریال است.” با این وجود هنوز انتقادات سازمان حفاظت از محیط زیست به عنوان حافظ حیات وحش وجود دارد. قطعاً روش های بهتری برای فرهنگ سازی حیات وحش و سو abuse استفاده از حیوانات وجود ندارد تا اینکه آنها را حیوانات خانگی نشان دهیم.

انتهای پیام


[ بازدید : 163 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 18 فروردين 1400 ] [ 12:09 ] [ Songbird Garden ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]