اخبار و اطلاعات جدید تکنولوژی و رایانه

شما می توانید جدیدترین اخبار و اطلاعات تکنولوژی را در این وبلاگ بیابید

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اخبار و اطلاعات جدید تکنولوژی و رایانه خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

کافه و رستوران خود را با تغییر منو متحول کنید


در گذشته منوی رستوران ها و کافه ها به صورت کاغذی بوده است اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی منوهای کاغذی و قدیمی جای خود را به منوهای دیجیتال و جدید داده اند. ویژگی هایی از جمله افزودن آیتم های جدید به منو ، نمایش پرفروش ترین محصولات مجموعه ، ارائه صورتحساب و پرداخت آنلاین توسط مشتری و... را منوهای قدیمی نداشته اند اما امروزه منوهای جدید همه ی این امکانات را برای کاربر فراهم کرده اند که کاربر بتواند با خیال آسوده محصول خود را سفارش و ثبت نماید.

اگر شما هم فکر می کنید که منوهای قدیمی رستوران و یا کافه ی خود ، باعث سر درگمی مشتری میشود پس تا انتها با لایو منو همراه باشید تا اطلاعاتی در این رابطه در اختیار شما قرار دهیم.

تفاوت منوهای قدیمی با منوهای دیجیتال

1) از آن جهت که محصولات منوی رستوران یا کافه به صورت مداوم در حال تغییر و بروزرسانی می باشد ، منوی دیجیتال در این زمینه میتواند سبب کاهش هزینه های شما در زمینه چاپ منوهای جدید شود.

2) منوهای دیجیتال دارای سیستم پیجر گارسون می باشد که مشتری میتواند با استفاده از آن به سیستم مدیریتی کافه یا رستوران هشدار دهد تا در کمترین زمان ممکن به درخواست مشتری پاسخ داده شود.

3) با استفاده از منوهای دیجیتال دیگر نیاز به دریافت وجه نقد از مشتری نمی باشید ، مشتری پس از ثبت سفارش خود صورتحساب را دریافت کرده و هزینه را نیز به صورت آنلاین پرداخت می کند.

4) با استفاده از منودیجیتال میتوانید محصولات پر فروش را به کاربر نشان دهید که کاربر با خیال راحت محصول را سفارش دهد.

همانطور که در قسمت فوق اشاره کرده ایم استفاده از منوی دیجیتال سبب رشد و توسعه ی مجموعه شما خواهد شد که تیم تخصصی لایو منو با ارائه منوهایی متناسب با مجموعه شما این امکان را برای شما میسر می کند که بتوانید با تغییر در منوی رستوران یا کافه ی خود ، به رشدی پایدار در زمینه ی کسب و کار خود برسید.



موضوعات: اخبار فناوری,
[ بازدید : 858 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 6 مرداد 1400 ] [ 1:03 ] [ Songbird Garden ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]