اخبار و اطلاعات جدید تکنولوژی و رایانه

شما می توانید جدیدترین اخبار و اطلاعات تکنولوژی را در این وبلاگ بیابید

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اخبار و اطلاعات جدید تکنولوژی و رایانه خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

درخشش بانوی قایقران و تلخ‌ترین روز تکواندو در ادوار المپیک – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار مهرا ، دومین روز رسمی سی و دومین بازی های المپیک امروز ، سومین یکشنبه ماه آگوست ، با حضور نمایندگان ایران در رشته های تکواندو ، تیراندازی با کمان ، بسکتبال و قایقرانی در توکیو ادامه یافت. در این روز نازنین ملایی در مسابقات قایقرانی شرکت کرد. ملایی با رسیدن به …

درخشش بانوی قایقران و تلخ‌ترین روز تکواندو در ادوار المپیک – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://maanews.ir/درخشش-بانوی-قایقران-و-تلخ‌ترین-روز-تک/ اخبار ما Sun, 25 Jul 2021 13:14:10 0000 تندرستی https://maanews.ir/درخشش-بانوی-قایقران-و-تلخ‌ترین-روز-تک/ به گزارش خبرنگار مهرا ، دومین روز رسمی سی و دومین بازی های المپیک امروز ، سومین یکشنبه ماه آگوست ، با حضور نمایندگان ایران در رشته های تکواندو ، تیراندازی با کمان ، بسکتبال و قایقرانی در توکیو ادامه یافت. در این روز نازنین ملایی در مسابقات قایقرانی شرکت کرد. ملایی با رسیدن به …

به گزارش خبرنگار مهرا ، دومین روز رسمی سی و دومین بازی های المپیک امروز ، سومین یکشنبه ماه آگوست ، با حضور نمایندگان ایران در رشته های تکواندو ، تیراندازی با کمان ، بسکتبال و قایقرانی در توکیو ادامه یافت.

در این روز نازنین ملایی در مسابقات قایقرانی شرکت کرد. ملایی با رسیدن به نیمه نهایی رکوردی بی سابقه در قایقرانی ایران ثبت کرد ، اما امروز می توان گفت که یکی از تلخ ترین روزهای تکواندوی ایران در المپیک بود ، به عنوان تنها ایرانی که موفق شد مدال المپیک تیم پناهندگان را مقابل نماینده ایران از آن خود کند. تکواندو. ، دوست و مربی شما برخاستند!

کمانداران به هدف اصابت نکردند

در روز دوم مسابقات تیراندازی پرچم دار کشورمان هانیه رستمیان که یکی از شانس های کسب مدال در این رشته بود به همراه مهیار صداقت برای رقابت با مخالفان خود آنها پرداخت کردند. هانیه رستمیان تنها نماینده زن کشورمان با یک تپانچه 10 متری با نتیجه بود 576.19 او در رده دهم به پایان رسید و به فینال نرسید. مهیار صداقت ، تنها نماینده میران در تفنگ بادی 10 متر مردان با رکورد 629.1 ، در مکان نهم قرار گرفت و به فینال راه پیدا نکرد. در این مسابقات 47 ورزشکار حضور داشتند.

درخشش شیرین مالاییایی در آبهای توکیو

مرحله یک چهارم نهایی قایقرانی در المپیک توکیو برگزار شد و نازنین ملایی به نیمه نهایی A صعود کرد و B. Mollai در مرحله یک چهارم نهایی با پنج قایقران دیگر به رقابت پرداخت و در 8 دقیقه و 7 ثانیه سوم شد. به این ترتیب ، قاطر حتی در بدترین حالت نیز می تواند در المپیک در مکان دوازدهم بایستد.

بانوی بزرگ و تلخ ترین روز تکواندو در المپیک

بازی خوب تیم بسکتبال

تیم ملی بسکتبال ایران امروز او در پایان با نتیجه به مصاف تیم چک رفت 84-78 کار نکرد. تیم چک در در کوارتر اول ، 19-19 ، در کوارتر دوم ، 21-11 و در کوارتر سوم ، 21-16 ، ایران در منطقه جهارم با نتیجه 17-32 پیروز شد. تلاش ایران برای جبران این باخت حتی توسط فدراسیون جهانی بسکتبال مورد تحسین قرار گرفت.

بانوی بزرگ و تلخ ترین روز تکواندو در المپیک

تلخ ترین روز تکواندو در المپیک

در اولین مسابقه روز دوم مسابقات المپیک در تکواندو ، ناهید کیانی از ایران در دسته 57 کیلوگرم به مصاف کیمیا علیزاده ، دیگر ایرانی از تیم پناهندگان المپیک رفت و در پایان مسابقه علیزاده با پیروزی 18 بر یک 9. پس از مبارزه ، کیمیا علیزاده سمت مربی سابقش مهرو کامرانی و مربی ناهید کیانی است و او را در آغوش گرفت. این تقابل را می توان یکی از فاجعه بارترین اتفاقات تکواندوی ایران دانست.

بانوی بزرگ و تلخ ترین روز تکواندو در المپیک

میرهاشم حسینی تکواندوکار 68 پوندی دیگر نماینده ایران در این بازی ها بود. میرهاشم حسینی در اولین مبارزه با نتیجه 15 بر 18 نماینده چین تایپه را شکست داد. وی در مرحله یک چهارم نهایی بازیهای المپیک 2020 توکیو توسط ازبکستانی 34 بر 22 مغلوب این ورزشکار ازبکستانی شد و از صعود به نیمه نهایی بازماند ، اما در نهایت با صعود نماینده ازبکستان به فینال خود به جدول بازگشت.

حسینی برای کسب مدال برنز به مصاف این ورزشکار کره جنوبی رفت اما با نتیجه 30 بر 21 شکست خورد و مدال برنز را از دست داد. بدین ترتیب پرونده تیم تکواندوی ایران در بازیهای المپیک بسته شد تا یکی از بدترین نتایج تاریخ این رشته در توکیو رقم بخورد. روز دوم سی و دومین بازی های المپیک ژاپن را می توان بدترین روز تاریخ تکواندوی ایران نامید!

ادامه حضور خوب داور تنیس روی میز المپیک ایران

سیمین رضایی ، قاضی تنیس روی میز المپیک در ایران ، امروز یکشنبه در دیدار حساس مرحله یک چهارم نهایی دو ضرب مختلط فرانچسکا و سولیجا از آلمان در برابر میزوتانی و میم ایتو از کشور میزبان قضاوت کرد که این بسیار مهم و نفسگیر است. هفتم مساوی شد و در این بازی نتیجه با نتیجه 16 بر 14 به سود نماینده ژاپن به پایان رسید. با قضاوت های خوب رضایی در المپیک ، می توانیم شاهد حضور این داور بین المللی در مرحله نهایی بازی های المپیک 2020 توکیو باشیم.

فروغی جایزه 10،000 یورویی روی سکو را دریافت کرد

جایزه 10 هزار یورویی کمیته ملی المپیک به جواد فروغی ، قهرمان المپیک ایران در ماده 10 متر تپانچه بادی ، به عنوان جایزه پایگاه سکوی مدال طلای المپیک امروز در توکیو ، ایران اهدا شد. اوایل دیروز ، فدراسیون تیراندازی با 5000 یورو به او پاداش داد.


[ بازدید : 731 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 4 مرداد 1400 ] [ 22:40 ] [ Songbird Garden ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]