اخبار و اطلاعات جدید تکنولوژی و رایانه

شما می توانید جدیدترین اخبار و اطلاعات تکنولوژی را در این وبلاگ بیابید

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اخبار و اطلاعات جدید تکنولوژی و رایانه خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

نقض چند باره حریم هوایی لبنان/ بیروت تل‌آویو را پاسخگو می‌کند


به گزارش خبرگزاری ملی لبنان ، فرماندهی ارتش امروز (جمعه) در بیانیه ای اعلام کرد که سه مورد نقض حریم هوایی این کشور توسط هواپیماهای شناسایی اسرائیلی که بر فراز مناطق جنوبی ، شمالی و جابیل پرواز می کردند ، ثبت شده است. در این بیانیه افزوده شده است كه جنگنده های دشمن صهیونیستی چهار …

نقض چند باره حریم هوایی لبنان/ بیروت تل‌آویو را پاسخگو می‌کند https://maanews.ir/نقض-چند-باره-حریم-هوایی-لبنان-بیروت-تل/ اخبار ما Sat, 24 Jul 2021 03:36:27 0000 بین الملل https://maanews.ir/نقض-چند-باره-حریم-هوایی-لبنان-بیروت-تل/ به گزارش خبرگزاری ملی لبنان ، فرماندهی ارتش امروز (جمعه) در بیانیه ای اعلام کرد که سه مورد نقض حریم هوایی این کشور توسط هواپیماهای شناسایی اسرائیلی که بر فراز مناطق جنوبی ، شمالی و جابیل پرواز می کردند ، ثبت شده است. در این بیانیه افزوده شده است كه جنگنده های دشمن صهیونیستی چهار …

به گزارش خبرگزاری ملی لبنان ، فرماندهی ارتش امروز (جمعه) در بیانیه ای اعلام کرد که سه مورد نقض حریم هوایی این کشور توسط هواپیماهای شناسایی اسرائیلی که بر فراز مناطق جنوبی ، شمالی و جابیل پرواز می کردند ، ثبت شده است.

در این بیانیه افزوده شده است كه جنگنده های دشمن صهیونیستی چهار مورد دیگر از نقض حریم هوایی لبنان را ثبت كردند كه طی آن با پرواز از غرب بیروت ، شمال به جبیل.

فرماندهی ارتش لبنان افزود: موضوع نقض اخیر رژیم صهیونیستی با هماهنگی نیروهای موقت سازمان ملل در لبنان در حال اجرا است.

در همین راستا ، شبکه خبری المنار روز گذشته (پنجشنبه) گزارشی از نقض حریم هوایی لبنان توسط نیروهای اسرائیلی منتشر کرد و افزود: جنگنده های اسرائیلی بر فراز منطقه کسروان پرواز کرده اند.

به عنوان یک تخلف دیگر ، ارتش اسرائیل دیروز ساعت 13:13 (پنجشنبه) از مرکز بیرونی لبنان ، بیروت ، یک موشک به منطقه القصیره در استان حمص شلیک کرد و حمله هوایی را به خاک سوریه آغاز کرد.

لبنان بارها نامه ها و شکایات خود را به سازمان ملل درباره هجوم اسرائیل به حریم هوایی و عدم انطباق با قطعنامه 1701 شورای امنیت سازمان ملل متحد ، که متعلق به لبنان است ، ارسال کرده است.

قطعنامه 1701 شورای امنیت با هدف پایان دادن به جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی علیه لبنان که خواستار آتش بس بین لبنان و رژیم صهیونیستی و پایان جنگ است ، در سال 2006 صادر شد.

23311


[ بازدید : 618 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 3 مرداد 1400 ] [ 18:22 ] [ Songbird Garden ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]