اخبار و اطلاعات جدید تکنولوژی و رایانه

شما می توانید جدیدترین اخبار و اطلاعات تکنولوژی را در این وبلاگ بیابید

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اخبار و اطلاعات جدید تکنولوژی و رایانه خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

شانس بالای ایران برای صعود به جام جهانی


طبق گزارش ها شفافزمان زیادی تا آغاز مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر باقی نمانده است و 12 تیم در دو گروه 6 تیمی برای 4 بازی مستقیم آسیا و یک سهمیه پلی آف برای حضور در جام جهانی با یکدیگر رقابت می کنند. تیم ملی ایران که در این قرعه کشی به سید ایک …

شانس بالای ایران برای صعود به جام جهانی https://maanews.ir/شانس-بالای-ایران-برای-صعود-به-جام-جهانی/ اخبار ما Thu, 22 Jul 2021 13:13:09 0000 تندرستی https://maanews.ir/شانس-بالای-ایران-برای-صعود-به-جام-جهانی/ طبق گزارش ها شفافزمان زیادی تا آغاز مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر باقی نمانده است و 12 تیم در دو گروه 6 تیمی برای 4 بازی مستقیم آسیا و یک سهمیه پلی آف برای حضور در جام جهانی با یکدیگر رقابت می کنند. تیم ملی ایران که در این قرعه کشی به سید ایک …

                                                                                                                                                                                                            ایران شانس زیادی برای صعود به جام جهانی دارد

طبق گزارش ها شفافزمان زیادی تا آغاز مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر باقی نمانده است و 12 تیم در دو گروه 6 تیمی برای 4 بازی مستقیم آسیا و یک سهمیه پلی آف برای حضور در جام جهانی با یکدیگر رقابت می کنند.

تیم ملی ایران که در این قرعه کشی به سید ایک معروف است در گروه اول با کره جنوبی ، عراق ، امارات ، لبنان و سوریه هم گروه است و شاگردان اسکوچیچ امیدوارند تا دو فصل قبل از اقتدار برخوردار باشند. جام جهانی 2022

اما وب سایت رده بندی فوتبال که داده ها و آمار فوتبال و احتمال تیم ها در مسابقات مختلف را بررسی می کند ، شانس تیم های این دو گروه برای صعود به جام جهانی را بررسی می کند. در بین 12 تیم حاضر در آن بازی ها ، ایران بیشترین شانس را برای صعود به جام جهانی دارد.

این وب سایت با بررسی شانس ایستادن تیم ها در جایگاه نخست و حضور در جام جهانی به عنوان سرگروه A ، شانس 71/54٪ را برای تیم ملی ایران پیش بینی کرده است.

علاوه بر این ، شاگردان اسکوچیچ 32.52٪ شانس کسب مقام دوم را دارند ، به این معنی که تیم ملی ایران در مجموع 87٪ شانس صعود مستقیم به جام جهانی را دارد.

کره جنوبی که به عنوان جدی ترین رقیب ایران در گروه اول شناخته می شود ، 36.62٪ شانس کسب مقام اول را دارد. عراق 7.30 درصد شانس برتری دارد و شانس هدایت تیم های دیگر گروه نیز کمتر از 1 درصد است.

این وب سایت شانس ایران در گروه خود با 16/10٪ ، شانس کسب مقام چهارم با 10/2٪ ، شانس پنجم شدن با 42/0٪ و ششم شدن در این گروه را با 09/0٪ پیش بینی کرده است. این بدان معناست که احتمال صعود شاگردان اسکوچیچ به جام جهانی بسیار اندک است.

جالب اینجاست که در گروه دوم ، شانس ژاپن برای جام جهانی 81٪ تخمین زده شده است ، این بدان معناست که در میان همه تیم های آسیایی ، شانس ایران برای جام جهانی از همه تیم های دیگر بیشتر است. چشم های بادام 50.58٪ احتمال پیشتازی و 30.99٪ شانس دوم شدن را دارد. در این گروه ، استرالیا بیشترین شانس را به عنوان تیم دوم برای صعود به جام جهانی دارد و عربستان در جایگاه سوم قرار دارد.


[ بازدید : 400 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ جمعه 1 مرداد 1400 ] [ 17:02 ] [ Songbird Garden ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]